Våran dag :)

Hej alla söta! :)
Idag var jag, Joanna, mamma, pappa och farmor och farfar på Kairo och bade :) Det var kul, men det var kaaaaaalt i vattnet! :O Utom första gången.. men Joanna är lite kinkig av sig ;) hihi...! Ja, det var ju inte direkt sol heller ;/ ... illa! ;O

Min pappa är inte Joannas pappa... det är hennes styvpappa så alltså är inte min farmor och farfar hennes farmor & farfar ;P haha.

Ja, nu sitter båda i soffan och skriver i bloggar ;D

Jag skriver i den här och Joanna skriver i sin blogg som ni hittar här :) Hon har den bloggen och den här...

Jag har dem här:

Den om mitt liv ;)

Den om kändisar ;)

Den om Miley Cyrus, jag är ett väldigt stort Miley fan :)

Live it now, it's to late later!
//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0